sobota, 21 listopada 2015

Patriotyzm.....czym jest dla młodych ludzi?

Zastanawialiście się kiedykolwiek, jak z małym dzieckiem rozmawiać o patriotyzmie i czy w ogóle poruszać taki temat? Kiedy stajemy się patriotą? Czy jesteśmy dumni ze swego pochodzenia? Czy młody człowiek jest świadom wartości małej i dużej Ojczyzny? Dużo znaków zapytania.
 Obserwując nasz naród, mam wrażenie że wszyscy wciąż się uczymy znaczenia słowa PATRIOTA. I dobrze. Uczmy się. Uczmy nasze dzieci szacunku do symboli narodowych, bądźmy dumni z tego, kim jesteśmy. Nie rodzimy się patriotami- stajemy się nimi, kiedy zaczynamy rozumieć. 
W obliczu zmian politycznych, zagrożeń płynących ze świata.....warto rozmawiać z dziećmi (zawsze warto), o Polsce, jaka jest nam bliska, w jakiej chcielibyśmy żyć.

Suwalski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli zorganizował po raz kolejny konkurs
 pt. „Patriotyzm współczesnego Polaka” pod hasłem „Mój Dom – Moja Ojczyzna”. Konkurs zorganizowany został pod Honorowym Patronatem Czesława Renkiewicza. 
Wczoraj odbyła się uroczystość wręczenia nagród laureatom konkursu. Jednym z nich jest uczeń naszej klasy Szymon Rybak, który z rąk Prezydenta Suwałk odebrał zasłużoną nagrodę!
Jesteśmy dumni, tym bardziej, że to już drugi raz! Brawo Szymon!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To już jest koniec.....

Za nami 3 lata wspólnej nauki i zabawy.  Minęły tak szybko! Za wszystkie dni, serdecznie Wam dziękuję!  Byliście dla mnie natchnieni...